|
|
اهمیت ارتباطات برای انسان ها ، سازمان ها و کشورها از گذشته بیشتر شده است. ارتباط توده ای با مشتریان در سازمان ها جای خود را به ارتباطات تک به تک داده است و تمامی کارکنان سازمان ها برای بهبود فعالیت های خود و سازمانشان بایستی اصول ارتباطات و مشتری مداری را درک کنند و بکار گیرند زیرا چنانچه کارکنان مبانی و اصول ارتباطات اجتماعی را ندانند نمی توانند منافع دو طرفه را مراعات نمایند. در بازار رقابت، دلیل محوریت مشتری، افزایش درآمد و کسب سود است. در حوزه خدمات دولتها، مشتریمداری و تکریم اربابرجوع با الزام قانونی، بخشنامه یا صدور دستورالعمل مورد توجه قرار گرفته است. در حالیکه در عرصه فروش کالا و ارایه خدمات انحصاری که امروزه به فراوانی در تعاملات اجتماعی وجود دارد، ضرورت مشتریمداری، کرامت انسانی و انگیزههای معنوی است. ضرورتی که غفلت از آن، کرامت انسانی عرضهکنندگان را مخدوش میکند. فهرست : مفهوم مشتری انواع نگرش به مشتری انواع مشتری مشتریان چه نوع نرم افزاری میخواهند؟ نیازهای مشتریان راههای تقویت مشتری مداری در شرکت ها قانون طلایی مشتری مداری مشتری داور طلایی و نامرئی روشهای جذب مشتری تبلیغات و اطلاع رسانی شکایان ارزانترین راه شناختن مشتریان مدیریت خدمات مشتری هزینه از دیدگاه مشتری ارزش مشتری
:: برچسبها:
اصول مشتری مداری ,
اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار ,
مهندسی نرم افزار ,
پروژه تجزیه و تحلیل مهندسی نرم افزار ,
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ,
تجزیه و تحلیل ,
مهندسی نرم افزار و پروژه ,
پروژه مهندسی نرم افزار آماده ,
مشتری مداری ,
اصول مهندسی نرم افزار ,
تحقیق در مورد مهندسی نرم افزار ,
پروژه مهندسی نرم افزار و تجزیه و تحلیل ,
فایل مهندسی نرم افزار ,
آموزش مهندسی نرم افزار ,
آموزش کامل مهندسی نرم افزار ,
آموزش گام به گام مهندسی نرم افزار ,
دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار (تعداد صفحات 38) ,
تحقیق کامل در مورد اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار ,
پایا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|